Algemene voorwaarden

“Verkoper / wij / onze / ons / Studio Dais” betekent Studio Dais, (geregistreerd in Nederland, bedrijfsregistratienummer -) en de website van het bedrijf www.studiodais.nl.
 
“Klant” betekent de persoon of het bedrijf aan wie dit document is gericht.
 
“Internationale klant” betekent “klant” van buiten het Nederland.
 
“Website” betekent www.studiodais.nl of andere subdomeinen van studiodais.nl die toegankelijk kunnen zijn, tenzij uitdrukkelijk uitgesloten door hun eigen algemene voorwaarden.
 
“Online winkel” betekent de methode waarmee de klant de producten van Studio Dais bekijkt en koopt, zijnde de website en / of de app.
 
“Bestelling” betekent het indienen van een bestelling voor producten in de “Online Store” door de “Klant”.
 
Algemeen
1.1Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op de levering van producten door de Verkoper, hierna Studio Dais genoemd, aan de koper hierna de Klant genoemd.
1.2De online winkel is bedoeld voor personen van 15 jaar en ouder. Gebruik de online winkel niet als u jonger bent dan deze leeftijd.
Prijs
2.1De prijzen van de goederen zijn van tijd tot tijd zoals vermeld in de Online Store. We nemen redelijke zorg om ervoor te zorgen dat de prijzen van goederen correct zijn op het moment dat de relevante informatie in het systeem werd ingevoerd. Als we echter een fout ontdekken in de prijs van de producten die u hebt besteld, raadpleegt u clausule 2.4 voor wat er in dit geval gebeurt.
2.2 Prijzen voor onze goederen kunnen van tijd tot tijd veranderen, maar wijzigingen hebben geen invloed op een bestelling die we hebben bevestigd.
2.3 Alle prijzen zijn genoteerd in Europese Euro’s en zijn inclusief btw (indien van toepassing) tegen het geldende actuele tarief dat in Nederland momenteel van toepassing is. Als het btw-tarief echter verandert tussen de datum van uw bestelling en de datum van levering, passen we de btw aan die u betaalt, tenzij u de producten al volledig hebt betaald voordat de btw-wijziging van kracht wordt.
 
2.4De Online Store bevat een groot aantal producten. Het is altijd mogelijk dat, ondanks onze redelijke inspanningen, sommige producten in de Online Store onjuist geprijsd zijn. Als we een fout ontdekken in de prijs van de producten die u hebt besteld, stellen we u op de hoogte van deze fout en geven we u de optie om het product tegen de juiste prijs te blijven kopen of uw bestelling te annuleren.
 
We zullen uw bestelling niet verwerken voordat we uw instructies hebben. Als we geen contact met u kunnen opnemen via de contactgegevens die u tijdens het bestelproces hebt opgegeven, behandelen we de bestelling als geannuleerd en stellen we u hiervan schriftelijk op de hoogte. Houd er rekening mee dat als de prijsfout duidelijk en onmiskenbaar is en door u redelijkerwijs als een verkeerde prijs had kunnen worden herkend, we de producten niet aan u hoeven te leveren tegen de onjuiste (lagere) prijs.
 
Betaling
 
3.1 Betalingen kunnen worden gedaan via een van de volgende betaalmethoden (behalve voor internationale klanten zie clausule 16) tenzij anders aangegeven:
 
Gangbare creditcards zoals vermeld: Visa, MasterCard, American Express, Maestro, iDeal, Paypal.
 
3.2U kunt ervoor kiezen om de prijs van de producten in onze Online Store te bekijken in elke valuta die door ons wordt ondersteund en de relevante wisselkoers op de datum waarop u betaalt, wordt bij het afrekenen toegepast, zodat de betaling door ons in Europese Euro’s wordt ontvangen.
3.3 Elke korting of andere promotiecodes die van tijd tot tijd door Studio Dais worden uitgegeven, zijn strikt onderworpen aan de individuele voorwaarden waarmee ze zijn uitgegeven, waaronder onder meer de geschiktheid van het gebruik en de maximale bestelwaarde. Bepaalde merken of producten kunnen worden uitgesloten en u kunt geen kortingscodes gebruiken voor dergelijke merken / producten. Zie de pagina Promotie-uitsluitingen in de Online Store voor meer informatie. Als een van de voorwaarden waarmee de kortingscodes zijn uitgegeven, in tegenspraak is met deze voorwaarden, prevaleren de voorwaarden met betrekking tot de kortingscode.
 
3.4We behouden ons het recht voor om bestellingen die niet aan deze voorwaarden voldoen te weigeren of te annuleren, zelfs als er kosten in rekening zijn gebracht op uw creditcard of bankpas (en zullen alle bedragen die u hebt betaald voor de bestelling volledig terugbetalen).
 
Kortingscodes zijn niet overdraagbaar en hebben geen contante waarde. Elke kortingscode die u per e-mail of een andere methode wordt toegestuurd, is vertrouwelijk en de klant deelt deze niet met anderen.
 
Eigendom doorgeven
4.1Studio Dais behoudt het eigendom van de goederen totdat de volledige betaling is gedaan door de klant en is ontvangen. De klant is eigenaar van de goederen zodra de volledige betaling is ontvangen door Studio Dais.
bestellingen
 
5.1 Alle bestellingen zijn onder voorbehoud van acceptatie en beschikbaarheid. Bij het plaatsen van een bestelling met Studio Dais ontvangt de klant een orderbevestiging en de daaropvolgende update-e-mail (s). Ontvangst van de bevestiging en deze e-mails bevestigen niet dat de bestelling door Studio Dais is aanvaard.
 
Aanvaarding van de bestelling en de totstandkoming van het contract tussen Studio Dais en de Klant begint op het moment dat de door de Klant bestelde producten worden verzonden vanuit Studio Dais

Het magazijn moet worden afgeleverd op het door de klant opgegeven adres.
 
5.2Studio Dais neemt alle redelijke zorg in overeenstemming met de toepasselijke wetgeving, voor zover het daartoe in staat is, om de details van de bestelling en betaling van de klant veilig te houden, maar bij gebrek aan nalatigheid van zijn kant (en , onderworpen aan toepasselijke wetgeving, inclusief wetten met betrekking tot gegevensbescherming en privacy) Studio Dais kan niet aansprakelijk worden gesteld voor enig verlies geleden door Studio Dais als een derde partij ongeautoriseerde toegang verkrijgt tot gegevens die u verstrekt bij het openen of bestellen van de Online Store.
 
Helaas is de overdracht van informatie via internet niet volledig veilig. Hoewel we ons best doen om uw persoonlijke gegevens te beschermen, kunnen we de veiligheid van uw gegevens die naar de Online Store worden verzonden niet garanderen; elke verzending is op eigen risico. Zodra we uw informatie hebben ontvangen, zullen we strikte procedures en beveiligingsfuncties gebruiken om te proberen onbevoegde toegang te voorkomen.
 
5.3 Producten gekocht van Studio Dais zijn niet voor wederverkoop of distributie. Studio Dais kan naar eigen goeddunken bestellingen beperken tot maximaal 5 stuks van individuele producten en behoudt zich het recht voor om bestellingen waarvan vermoed wordt dat ze worden gekocht voor wederverkoop of distributie te annuleren.
Levering
 
6.1 Elke datum of periode voor levering wordt slechts als indicatief beschouwd. Het is ons beleid om te proberen alle bestellingen binnen 3 werkdagen in Nederland te verzenden. Hangt af van welk land je in de wereld woont. We proberen het zo snel mogelijk te verzenden. Alle producten die niet beschikbaar waren op het moment van uw bestelling, zullen zo snel mogelijk naar u worden verzonden zodra ze van de leverancier zijn ontvangen. De levering vindt in ieder geval plaats binnen 30 dagen na de datum waarop wij uw bestelling accepteren.
 
Als er vertraging optreedt in de levering veroorzaakt door de leverancier, de vervoerder of een andere derde partij, neemt Studio Dais zo snel mogelijk contact met u op om u op de hoogte te stellen en, op voorwaarde dat we dit doen, zijn wij niet aansprakelijk voor dergelijke vertraging. Als er een aanzienlijke vertraging is, kunt u het contract beëindigen met behulp van de procedure in clausule 10 hieronder en hebt u recht op een terugbetaling voor alle producten waarvoor u hebt betaald maar die u niet heeft ontvangen.
 
6.2We leveren aan de landen die worden vermeld in de Online Store, naar onze absolute discretie, (“Internationale leveringsbestemmingen”). Er zijn echter beperkingen voor sommige goederen voor bepaalde internationale afleverbestemmingen, dus bekijk de informatie in de online winkel zorgvuldig voordat u goederen bestelt.
6.3Als u goederen bestelt in de Online Store voor levering aan een van de internationale leveringsbestemmingen, kan uw bestelling worden onderworpen aan invoerrechten en belastingen die worden toegepast wanneer de levering die bestemming bereikt. Houd er rekening mee dat we geen controle hebben over deze kosten en dat we het bedrag niet kunnen voorspellen.
6.4U bent verantwoordelijk voor de betaling van dergelijke invoerrechten en belastingen. Neem contact op met uw lokale douanekantoor voor meer informatie voordat u uw bestelling plaatst.
6.5 U moet zich houden aan alle toepasselijke wet- en regelgeving van het land waarvoor de Producten zijn bestemd. We zijn niet aansprakelijk of verantwoordelijk als u een dergelijke wet overtreedt.
 
6.6Als Studio Dais uw producten laat levert, kunt u de bestelling als beëindigd behandelen in een van de volgende omstandigheden: als Studio Dais heeft geweigerd de goederen te leveren, als levering binnen de leveringstermijn essentieel was (rekening houdend met alle relevante omstandigheden), of als u Studio Dais heeft verteld voordat de bestelling werd geaccepteerd, dat levering binnen de leveringstermijn essentieel was. Als u de bestelling niet wilt beëindigen, kunt u een andere leveringsdeadline instellen (wat redelijk moet zijn) en de bestelling beëindigen als Studio Dais de nieuwe besteldeadline niet haalt. Anders kunt u de bestelling annuleren en zullen we alle betaalde bedragen voor de producten en levering terugbetalen.
 
Wanneer producten zijn geleverd, moet u deze terugsturen naar Studio Dais op het hierboven vermelde adres en wij vergoeden de kosten van een dergelijke retour.
 
Verzending
7.1Alle bestellingen worden geleverd met behulp van de service zoals beschreven op het moment van bestellen. Meer informatie over leveringsmethoden en services is te vinden op https://studiodais.nl/verzending-retourneren/. Studio Dais heeft het recht om prijzen te laten schommelen in verhouding tot de verzendkosten, maar de bezorgkosten worden altijd aan u meegedeeld voordat uw bestelling wordt voltooid. De klant moet tijdens de bestelling om een ​​andere leveringsmethode vragen.
Risico-overgang
8.1 Klant neemt het risico van de bestelde producten op zich zodra deze zijn afgeleverd op het adres dat in de Bestelling is vermeld. Studio Dais aanvaardt geen aansprakelijkheid voor niet-bezorgde pakketten waarbij de klant een onjuist of ongeldig afleveradres opgeeft en / of de bestelling niet ophaalt op het opgegeven afleveradres na onze redelijke inspanningen om contact met u op te nemen om hiermee om te gaan.
8.2 In het geval dat een bestelling verloren gaat door een derde partij die door u is geautoriseerd om de producten te accepteren of een koerier die door u is gemachtigd om

leveren de producten, Studio Dais draagt ​​geen risico zodra het bij hen is afgeleverd. Wanneer goederen beschadigd zijn ontvangen, zal een volledige terugbetaling worden gedaan als we binnen 30 dagen na levering per telefoon, e-mail of anders schriftelijk op de hoogte worden gesteld van het probleem. U moet dan de goederen samen met hun originele verpakking terugsturen naar het handelsadres van Studio Dais, zie ook clausules 9 en 10 hieronder.
8.3 Wanneer de goederen worden ondertekend, draagt ​​de klant het risico zodra de goederen zijn ondertekend (op voorwaarde dat ze zijn ondertekend door de klant of een persoon die is geïdentificeerd als door u geautoriseerd). Als een klant van mening is dat er met een pakket is geknoeid, is het zijn verantwoordelijkheid om te weigeren te tekenen voor de goederen (om twijfel te voorkomen, heeft ondertekening voor het pakket geen invloed op uw retourrecht onder clausule 10).
Titel en gebreken
9.1De Producten zijn uw eigendom zodra we de volledige betaling voor de Producten hebben ontvangen. De klant zal de goederen binnen een redelijke termijn na ontvangst inspecteren. De Consumer Rights Act 2015 zegt dat producten moeten zijn zoals beschreven, geschikt voor het doel en van bevredigende kwaliteit. De klant zal de verkoper schriftelijk of per e-mail op de hoogte stellen als de goederen defect of verkeerd beschreven zijn en recht hebben op een volledige terugbetaling, om het product te laten repareren of vervangen of om wat van hun geld terug te krijgen (zie clausule 10 hieronder).
Retourprocedure
10.1Als de goederen worden afgewezen, moet de klant de retourprocedure volgen zoals gedefinieerd in dit artikel 10. Studio Dais accepteert geen geretourneerde goederen als de retourzending niet volgens de bovengenoemde retourprocedure verloopt.
10.2De klant moet het retourbeleid volgen dat staat vermeld op de achterkant van zijn factuur of zoals beschreven op https://studiodais.nl/verzending-retourneren/. Dit vereist een e-mail naar Studio Dais (info@studiodais.nl) om hun voornemen te melden om goederen terug te sturen, het formulier in de online winkel in te vullen of het bijgevoegde model-annuleringsformulier in te vullen.
 
10.3In gevallen waarin de weigering van de goederen te wijten is aan een defect of afwijking in de bestelling, heeft de klant recht op een volledige terugbetaling binnen 30 dagen na de datum van levering van de producten. De klant moet Studio Dais binnen 30 dagen na levering op de hoogte stellen en het product terugsturen naar Studio Dais voordat de restitutie kan worden verleend.
 
We zullen het geretourneerde product onderzoeken en u binnen een redelijke termijn op de hoogte brengen en uw terugbetaling verwerken en in elk geval binnen 14 dagen nadat we u hebben bevestigd dat u recht had op een terugbetaling voor het defecte product. Door u geretourneerde producten vanwege een defect worden volledig terugbetaald, inclusief een terugbetaling van de bezorgkosten voor het verzenden van het artikel naar u en de kosten die u hebt gemaakt voor het retourneren van het artikel naar ons.
 
10.4In gevallen waarin afwijzing van producten te wijten is aan een defect of verkeerde omschrijving, in aanvulling op het recht in clausule 10.3 hierboven, gedurende maximaal 6 maanden na de datum van levering, heeft de klant recht op een terugbetaling (naar eigen goeddunken). U moet ons laten weten dat een terugbetaling vereist is in overeenstemming met ons retourbeleid en het product aan ons retourneren. Na het verstrijken van deze periode en tot 6 jaar na levering, heeft u mogelijk recht op een gedeeltelijke terugbetaling.
 
De rechten die worden beschreven in clausules 10.3 en 10.4 zijn een samenvatting van uw belangrijkste wettelijke rechten.
 
10.5In gevallen waarin de afwijzing te wijten is aan een onjuiste bestelling van de klant of aan ontevredenheid (waar wij geen schuld aan hebben), heeft de klant recht op een gedeeltelijke terugbetaling (volledige terugbetaling van de goederen minus eventuele verzendkosten), tenzij de bestelling wordt geannuleerd binnen de afkoelingsperiode in overeenstemming met clausule 11, in welk geval een volledige terugbetaling zal worden gegeven. De klant is echter verantwoordelijk voor de kosten van het retourneren van het artikel naar Studio Dais. Goederen moeten worden teruggestuurd naar Studio Dais voordat de gedeeltelijke terugbetaling kan worden uitgegeven.
10.6 Als problemen met uw producten niet naar tevredenheid kunnen worden opgelost via onze retourprocedure, kunt u uw probleem voor online oplossing indienen bij https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main .home.chooseLanguage.
10.7In gevallen waarin u wenst te annuleren vanwege iets dat wij hebben gedaan of van plan zijn te doen, dient u ons hiervan op de hoogte te stellen in overeenstemming met onze retourprocedure en zullen wij u alle niet-geleverde producten terugbetalen (inclusief verzendkosten). U heeft mogelijk ook recht op een vergoeding. Dit omvat het volgende:
10.7.1Studio Dais hebben u verteld over een aanstaande wijziging van het product of deze voorwaarden waarmee u niet akkoord gaat;
10.7.2Studio Dais hebben u verteld over een fout in de prijs of beschrijving of het product en u wilt niet doorgaan;
10.7.3De levering van de producten is aanzienlijk vertraagd door een gebeurtenis buiten onze controle; en
10.7.4 De klant heeft een wettelijk recht om de bestelling te beëindigen vanwege iets dat Studio Dais heeft gedaan.
10.8 Wanneer de klant een product wenst te retourneren, moet hij deze ofwel persoonlijk terugsturen, terugsturen naar Studio Dais of (alleen als ze niet geschikt zijn om te posten) toestaan ons om ze van u te verzamelen. Als u producten retourneert volgens clausules 6.6, 10.3, 10.4 of 10.7, dan betalen wij de verzendkosten.
annuleringen
11.1 Annuleringen die niet het gevolg zijn van een defect of discrepantie worden alleen geaccepteerd als de klant de volgende annuleringsprocedure volgt en vervolgens de retourprocedure volgt zoals beschreven in artikel 10.
11.2 Binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen moet de klant schriftelijk contact opnemen met Studio Dais via de contactgegevens hierboven, waarna deze binnen 14 dagen nadat u ons heeft laten weten dat u van gedachten wilt veranderen aan ons moeten worden geretourneerd. De goederen moeten ‘als nieuw’ en ongebruikt zijn, in originele onbeschadigde verpakking, inclusief alle items en ontvangen gratis geschenken. Het is de verantwoordelijkheid van de klant om redelijke zorg te dragen voor de producten tot hun terugkeer naar Studio Dais. Studio Dais zal van mening zijn dat de klant geen redelijke zorg heeft besteed als de goederen op een manier of mate zijn gebruikt, wat verder gaat dan wat een klant op dezelfde manier zou onderzoeken in een winkel vóór aankoop en het recht heeft om een ​​bedrag af te trekken dat dergelijke waardevermindering door uw gebruik. Restitutie vindt plaats binnen 14 dagen na ontvangst van de geretourneerde producten van de klant.
Onze aansprakelijkheid
12.1Als we deze Voorwaarden niet naleven, zijn we verantwoordelijk voor verlies of schade die u lijdt die een voorzienbaar gevolg is van onze schending van deze Voorwaarden of onze nalatigheid, maar we zijn niet verantwoordelijk voor verlies of schade die niet te voorzien is. Verlies of schade is te voorzien als ze een duidelijk gevolg waren van onze schending of als ze door u en ons werden overwogen op het moment dat we het contract aangingen.
12.2 Wij leveren de producten alleen voor huishoudelijk en privégebruik. U stemt ermee in het product niet te gebruiken voor commerciële, zakelijke of wederverkoopdoeleinden, en wij zijn niet aansprakelijk jegens u voor enig verlies van winst, verlies van zaken, zakelijke onderbreking of verlies van zakelijke kansen.
12.3 Wij sluiten op geen enkele manier onze aansprakelijkheid uit voor of beperken niet voor:
12.3.1 Dood of persoonlijk letsel veroorzaakt door onze nalatigheid;
12.3.2 fraude of frauduleuze voorstelling van zaken;
12.3.3 Defecte producten onder de Consumer Rights Act 2015.
12.4 Als consument heeft u wettelijke rechten met betrekking tot producten die defect zijn of niet zoals beschreven. Advies over uw wettelijke rechten is verkrijgbaar bij uw lokale Citizens ‘Advice Bureau of Trading Standards Office. Niets in deze Voorwaarden heeft invloed op deze wettelijke rechten.
Privacybeleid
13.1We zullen uw persoonlijke gegevens alleen gebruiken zoals uiteengezet in ons privacybeleid https://studiodais.nl/privacy-policy/
Intellectueel eigendom
14.1 De klant respecteert alle licentieovereenkomsten die zijn afgesloten door de auteursrechteigenaren.Studio Dais kan niet verantwoordelijk of aansprakelijk worden gesteld voor misbruik door de klant of een derde partij.
14.2 Alle handelsmerken op www.studiodais.nl zijn eigendom van hun geregistreerde eigenaren en mogen niet zonder voorafgaande toestemming worden gekopieerd.
14.3 U mag geen enkel deel van het materiaal in de Online Store voor commerciële doeleinden gebruiken zonder hiervoor een licentie van ons of onze licentiegevers te verkrijgen.
beoordelingen
15.1 Telkens wanneer u een beoordeling indient of een andere functie gebruikt waarmee u materiaal naar de Online Store kunt uploaden of contact kunt opnemen met andere gebruikers van de Online Store, garandeert u dat u nauwkeurig zult zijn en dat u geen inhoud zult indienen die is onwettig of anderszins aanstootgevend. Dit omvat, maar is niet beperkt tot, inhoud die beledigend, bedreigend, intimiderend, lasterlijk, ageistisch, seksistisch of racistisch is. U garandeert dat een dergelijke bijdrage aan die normen voldoet en dat u alle rechten op de inhoud die u plaatst bezit of anderszins beheert, dat dergelijke berichten geen inbreuk maken op of inbreuk maken op de rechten van derden en u ons schadeloos stelt voor elke inbreuk op deze garanties.
15.2 Al het materiaal dat u uploadt naar de Online Store wordt beschouwd als niet-vertrouwelijk en niet-eigendomsrechtelijk, en wij hebben het recht om dergelijk materiaal voor welk doel dan ook te gebruiken, kopiëren, verspreiden en aan derden bekend te maken. U stemt ermee in af te zien van uw recht om te worden geïdentificeerd als de auteur van dergelijke inhoud en van uw recht om bezwaar te maken tegen een afwijkende behandeling van dergelijke inhoud.
15.3 Wij hebben het recht om de naam die u verstrekt in verband met dergelijke inhoud te gebruiken en uw identiteit bekend te maken aan derden die beweren dat materiaal dat door u naar de Online Store is gepost of geüpload een inbreuk op hun intellectuele eigendomsrechten vormt, of van hun recht op privacy.
15.4 Wij zijn niet verantwoordelijk of aansprakelijk voor derden voor de inhoud of nauwkeurigheid van door u of een andere gebruiker van de Online Store gepost materiaal.
15.5We hebben het recht om materiaal of berichten die u in de online winkel plaatst te verwijderen als, naar onze mening, dergelijk materiaal niet voldoet aan de hierboven uiteengezette inhoudsnormen.
Internationale klanten
16.1 Klanten van buiten Nederland kunnen alleen met een internationale creditcard betalen en moeten in Euro’s betalen tenzij anders aangegeven, hoewel de Online Store de waarde kan tonen

van het Product in uw lokale valuta, is de wisselkoers op de datum van aankoop van toepassing zodat de betaling door Studio Dais wordt ontvangen in Europese Euro’s. Alle andere voorwaarden zijn van toepassing.
Cadeaubonnen
 
17.1 Cadeaubonnen kopen
 
Alle cadeaukaartwaarden kunnen alleen worden gekocht en ingewisseld in euro’s.
 
Uw Gift Card wordt onmiddellijk na onze ontvangst van betaling verzonden naar het e-mailadres dat is opgegeven bij het bestellen en is binnen 48 uur beschikbaar voor inwisseling.
 
Cadeaubonnen kunnen niet worden gekocht met een andere cadeaubon, een kortingsbon of andere dergelijke promotiecodes.
 
17.2 Inwisselen van cadeaubonnen
 
Cadeaubonnen moeten worden toegewezen aan een Studio Dais-account voordat ze kunnen worden ingewisseld. Log in op uw account om het saldo van uw kaart (en) te controleren.
 
Cadeaubonnen kunnen slechts aan één Studio Dais-account worden toegewezen. Eenmaal geregistreerd, kan de kaart niet door een andere gebruiker worden geregistreerd. We kunnen een kaart niet van een account afmelden.
 
Cadeaubonnen kunnen alleen worden ingewisseld op www.studiodais.nl en niet op de website van derden.
 
17.3 Betaling met uw Geschenkenkaart
 
Cadeaubonnen kunnen worden gebruikt in combinatie met andere betaalmethoden. Als uw bestelwaarde groter is dan uw Gift Card-saldo, kunt u een alternatieve betaalmethode gebruiken om het verschil te dekken.
 
Cadeaubonnen kunnen worden gebruikt voor meerdere aankopen. U hoeft het volledige saldo niet in één transactie te verzilveren.
 
17.4 Terugbetalingen, retouren en vervaldata
 
Cadeaubonnen kunnen niet worden terugbetaald of geretourneerd, behalve in overeenstemming met uw wettelijke rechten.
 
Wanneer cadeaubonnen zijn ingewisseld voor de aankoop van items die vervolgens worden geretourneerd, wordt de terugbetaling toegepast op het saldo van de cadeaubon. Wanneer cadeaubonnen zijn gebruikt als gedeeltelijke betaling voor artikelen die later worden geretourneerd, wordt het saldo eerst op de cadeaubon toegepast om het saldo terug te brengen naar het bedrag van de aankoop en vervolgens naar de extra betaalmethode.
 
Gift Cards zijn 12 maanden geldig vanaf de datum van uitgifte. Wanneer een saldo wordt ingewisseld, verlengen we de vervaldatum met 12 maanden vanaf het laatste gebruik.
 
Er worden geen terugbetalingen gedaan voor ongebruikte saldi. Elk ongebruikt saldo blijft op de kaart staan ​​totdat deze wordt ingewisseld of de kaart verloopt (12 maanden na het laatste gebruik). Ongebruikt saldo kan niet worden omgezet in contant geld of worden terugbetaald.
 
17.5 Gestolen kaarten
 
Studio Dais kan verloren of gestolen kaarten niet vervangen. We raden aan dat ze als contant worden behandeld en zo snel mogelijk worden toegewezen aan het Studio Dais online account van de ontvanger.
 
We behouden ons het recht voor om een ​​cadeaubon te weigeren waarvan wordt vermoed dat deze is geknoeid of die als frauduleus wordt beschouwd. Cadeaubonnen waarvoor de oorspronkelijke betaling is teruggevorderd of geweigerd, worden geannuleerd.
 
17.6 Wederverkoop van cadeaubonnen
 
Cadeaubonnen kunnen niet worden aangeboden aan derden voor verkoop of anderszins voor geld of andere waarde of als onderdeel van een promotie, competitie, veiling of soortgelijke activiteit door de klant (of een persoon aan wie de cadeaukaart door de klant is geschonken) . Studio Dais behoudt zich het recht voor om cadeaubonnen te weigeren of op te schorten waarvan we weten of vermoeden dat ze voor dit doel zijn gebruikt.
 
Wijzigingen in algemene voorwaarden
18.1We behouden ons het recht voor om deze algemene voorwaarden te allen tijde te wijzigen, maar stellen u van tevoren op de hoogte van dergelijke wijzigingen.
Wet en jurisdictie
19.1 Op deze algemene voorwaarden is Nederlands recht van toepassing.
 
Ik mag gebruik maken van de gemaakte logo’s en andere ontwerpen voor in mijn portfolio.